Hlavní obsah

Modernizovaný SsangYong Rexton vstupuje na český trh

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

SsangYong Rexton, který se jako jedno z mála dnešních SUV drží rámové konstrukce, přichází na český trh v modernizovaném provedení. Základ stojí hluboko pod 900 tisíc, ale za čtyřkolku je třeba připlatit.

Foto: SsangYong

Modernizovaný SsangYong Rexton

Článek

Navzdory turbulentním posledním měsícům, kdy se automobilka SsangYong houpala nad příslovečnou propastí, před několika týdny představila modernizaci svého SUV Rexton.

Vůz dostal kompletně novou, modernější příď s obří maskou a ledkovými světlomety se čtveřicemi čoček. Nový je také design zádě, kde vidíme nová světla, nárazník a další detaily.

Nová palubní deska je co do designu laděná více horizontálně. Je tu nový, 12,3″ centrální displej, který má dnes běžnou podobu tabletu upevněného k palubovce. Klimatizaci zůstal vlastní ovládací panel, je ovšem nově dotykový, a vidíme také nový volant. K nabíjení je v interiéru několik portů USB-C.

Test Ssangyongu Rexton: Za dobré peníze dobré auto

AutoMoto

Modernizovaný rexton nyní vstupuje na český trh, a to s cenou od 860 tisíc korun. Už v základní verzi Club jsou zmíněné ledkové světlomety, nový infotainment s podporou Androidu Auto a Apple CarPlay, dvouzónová automatická klimatizace, parkovací senzory nebo suita asistenčních systémů, která obsahuje mimo jiné ochranu proti rozhoupání přívěsu, autonomní nouzové brzdění nebo hlídání únavy řidiče.

Co ve standardu není, je pohon všech kol - za ten je třeba připlatit 46 tisíc korun. Rexton standardně pohání svou pětiprvkovou zadní nápravu 2,2l čtyřválcovým turbodieselem o výkonu 202 koní a točivém momentu 441 Nm.

Prostřední výbava Clever za 1,03 milionu korun už nabízí čtyřkolku, desetiprvkovou zadní nápravu s nezávislým zavěšením kol, uzávěrku zadního diferenciálu, zatmavená zadní okna, kožené sedačky nebo třeba bezklíčový přístup.

Vrcholná výbava Premium, která stojí 1,25 milionu korun, přidává k infotainmentu navigační systém, perforované kožené čalounění na sedačkách, displej v místě přístrojového štítu, bezdrátovou nabíječku mobilu, sledování mrtvých úhlů, vedení v jízdním pruhu, adaptivní tempomat nebo hlídání příčného provozu za vozidlem. Připlatit lze za paměťovou funkci řidičova elektrického sedadla nebo kamery pro 360° rozhled kolem vozu.

Všechna provedení jsou ve standardu pětimístná, za 17 tisíc korun navíc však je možno mít sedmimístnou verzi s vlastními výdechy klimatizace. Základní objem zavazadelníku tím klesne z 1051 litrů na 240, resp. 872 se složenou třetí řadou sedadel. Možnost tažení až 3,5t přívěsu je k mání pro všechny verze.

Ssangyong má novou šanci na život, chopil se ho výrobce autobusů

AutoMoto

Reklama

Související témata:
SsangYong Rexton

Výběr článků

Načítám