Článek
V rámci nového plánu Mercedesu známého jako Tomorrow XX německá automobilka přehodnocuje způsob, jakým vyrábí některé komponenty. Například její světlomety pravděpodobně projdou změnou designu.
Moderní světelné sestavy obvykle používají jako hlavní pojivo lepidlo. I když je technicky možné otevřít jednu z těchto jednotek po slepení, jde o proces složitý a zdlouhavý. Jakmile selže jedna součástka, je nutné vyměnit celý díl. Mercedes proto chce v budoucnu tyto komponenty sestavovat pomocí šroubů, nikoli lepidla.

Světlomet Mercedes-Benz
Například pokud by bylo sklo světlometu poškozeno kamínkem, mohlo by být odšroubováno a vyměněno samostatně. Teď takové poškození obvykle vede k výměně celé adaptivní LED sestavy.
Mercedes rovněž zkoumá, zda by bylo možné vyrábět vnitřní dveřní panely tak, aby se daly snadněji demontovat. Když pak vozidlo dosáhne konce své životnosti, tyto panely by mohly být rozloženy podle materiálu, místo aby byly likvidovány jako celek.

