Článek
Ostatně model Mokka se pro tento projekt hodí dokonale, neboť německé slovo „Mokka“ odkazuje na kávu pojmenovanou podle jemenského přístavu Mocha, historicky důležitého centra světového obchodu s kávou.
Zvenku se speciální Mokka Coffee, jak se vůz jmenuje, liší od standardního modelu pouze malým emblémem na zádi. Skutečná překvapení se skrývají pod víkem kufru, kde jsou umístěny dva kávovary - jeden pro mletou kávu, druhý pro kapsle.
Kompletní vybavení zahrnuje také mlýnek na kávu, napěňovač mléka, knock box pro použitý luh a ledničku. Všechny komponenty jsou integrované do speciálních zásuvek a skříněk s logy. Vše je ale uchyceno napevno, což znamená úplnou ztrátu zavazadlového prostoru.
Automobilka pro tento projekt zvolila standardní elektrickou mokku s výkonem 115 kW místo výkonnější verze GSE s výkonem 207 kW, protože koncept je zaměřen spíše na relaxaci než na sportovní jízdu. Vůz využívá standardní 54kWh baterii s dojezdem až 402 kilometrů podle normy WLTP.
To však není podstatné, protože Opel Mokka Coffee zůstane unikátním exemplářem bez šance na sériovou výrobu. Jde přitom už o druhý pokus koncernu Stellantis o přeměnu zavazadlového prostoru elektrického crossoveru. V roce 2023 společnost představila užitkovou verzi s regálovým systémem pro profesionální využití.