Článek
Nové gallardo by se mělo objevit příští rok, speciální edice s poněkud dlouhým názvem Gallardo LP 570-4 Squadra Corse bude patrně poslední, která vychází ze současného gallarda.
Přesněji řečeno ze dvou verzí, LP 560-4 a závodního Super Trofeo, se kterým sdílí některé aerodynamické prvky (nejvíce viditelné je zadní křídlo) vyrobené z uhlíkového kompozitu. Z karbonu je i přední nárazník či boční prahy. Hmotnost se podařilo snížit proti LP 560-4 o 70 kilogramů na nynějších 1340 kg.
Roztočení všech čtyř kol má na starost 5,2litrový desetiválec, který se nechá vytočit až k hranici 8 tisíc otáček a produkuje největší výkon 570 koní (419 kW). Točivý moment vrcholí při 540 Nm, motor je spojen se šestistupňovou robotizovanou převodovkou E-gear.
Zrychlení na stokilometrovou rychlost se odehraje za 3,4 s, 0-200 km/h je otázkou neméně působivých 10,4 s. Ručka rychloměru vystoupá až na 320 km/h. O účinné zpomalování se starají standardní karbon-keramické brzdy.