Článek
Poskytnutí nepravdivých informací o technickém stavu či historii vozidla zjistila inspekce v osmi případech. Dále prodejci v šesti případech opominuli podstatné informace o vozidle a ve čtyřech případech byly tyto informace poskytnuty nejasným, nesrozumitelným či nejednoznačným způsobem.
V několika případech byla negativní informace týkající se závad na vozidle zahrnuta prodejcem až do kupní smlouvy, případně do jejích příloh, a v předchozích fázích jednání byla fakticky zatajena.
„V jednom případě by si tak spotřebitel zakoupil místo provozuschopného vozidla nepojízdný set náhradních dílů,“ uvedl mluvčí.
Další pochybení našli kontroloři u servisních knížek k vozidlům, ačkoliv byly k vozidlům inzerovány, ve skutečnosti neobsahovaly úplné záznamy.
„ČOI bude i nadále provádět kontroly a sledovat vývoj v tomto segmentu trhu,“ dodal mluvčí.