Článek
Autorem je totiž londýnská firma Charge Automotive, která si nechala od Fordu schválit karoserii, licencovat a do ní strká vlastní techniku. A vpravdě zajímavou techniku. Jde totiž o elektropohon, který může pohánět zadní, nebo všechna kola. Maximální výkon soustavy je 300 kW a točivý moment úžasných 1200 N.m. S tímhle potenciálem je jasné, že zrychlení na stovku zvládne za úžasnou hodnotu. Zde je to 3,09 sekundy.

Charge Automotive Ford Mustang
Ovšem druhou stránkou věci je dojezd. Ten je podle výrobce 200 km, a to i přestože kapacita akumulátorů je 64 kWh. Velký výkon samozřejmě něco sežere.
Automobil je uvnitř neuvěřitelně moderní. Dotykové obrazovky nejsou jen na pouštění hudby, ale dokonce se přes jednu z nich i řadí převod. Tedy samozřejmě něco jako na automatické převodovce, tedy P-R-N-D.

Charge Automotive Ford Mustang
Zajímavá je i cena. Výrobce chce prodat 499 kusů, jejichž cena začíná na šesti milionech korun.