Hlavní obsah

Ještě ostřejší Alpine A110 natočena v maskování. Za volant usedl pilot F1

Novinky, Adam Rajmont

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nejnovější pohled na nadcházející, ještě ostřejší variantu Alpine A110 odhaluje, že pilot formule 1 Esteban Ocon již testuje prototyp na Nürburgringu.

Foto: Alpine

Alpine A110 R v edici Le Mans (ilustrační foto)

Článek

Autor videa, youtubový účet CarSpyVideo, změřil kolo a zjistil, že pilot objel slavnou severní smyčku za pozoruhodných 7 minut a 18,77 sekundy.

Ocon přitom testoval během otevřených jízd určených pro výrobce, což znamená, že v té době nebyl na trati sám. Navíc se jednalo o ojedinělý pokus. Případný pokus o rekord by tedy jistě výsledný čas, který je v kategorii supersportů, ještě snížil.

Dosud nepojmenovaná vrcholná silniční verze Alpine A110 má přední masku podobnou již existující verzi R, ale přidává do rohů aerodynamické prvky. Kapota má velké otvory v blízkosti čelního skla.

Odpružení se zdá být nižší než u stávajících variant. Testovací auto jezdí na černých kolech s paprsky ve tvaru Y a modrými třmeny za nimi.

Zadní část je vybavena panelem s centrální ploutví nad zadním oknem. Křídlo je větší než u A110 R, včetně větších koncovek. Zdá se naopak, že difuzor a výfuk pocházejí ze stávající verze R.

O pohonném ústrojí pro A110 nevíme nic. Dosavadní vrchol R je vybaven přeplňovaným 1,8litrovým čtyřválcem, který produkuje 300 koňských sil.

Datum premiéry je stále záhadou, ale přiložené video naznačuje, že premiéra by mohla doprovázet i ostré kolo od Ocona, který jezdí za tovární tým Alpine v F1.

Alpine A110 v edici Enstone je oslavou motorsportu v obou rivalských zemích

AutoMoto

Alpine představuje A110 R. Radikální verze je lehká a bez kompromisů

AutoMoto

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám