Hlavní obsah

Japonský úpravce představuje offroad Suzuki Jimny převlečený za legendy rallye

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Malý japonský offroad je populární nejen pro své terénní schopnosti, ale také pro retro vzhled, který navíc není těžké upravit. Nyní se tak Suzuki Jimny představuje i jako Lancia Delta Integrale a Renault 5.

Foto: DAMD

Suzuki Jimny se mění v evropské legendy rallye

Článek

Nedlouho po premiéře současné generace Suzuki Jimny, která proběhla již v roce 2018, se začaly objevovat první úpravy, které malému japonskému offroadu propůjčovaly zajímavý styl. Většina úpravců sázela na připodobnění k terénní legendě Mercedes-Benz třídy G, našly se však i jiné, často velmi originální nápady.

S jedním z nich se na nadcházejícím autosalonu v Tokiu představí i japonská tuningová společnost DAMD, která se rozhodla upravit karoserii malého teréňáku do stylu evropských legend závodů rallye. Inspirací se staly vozy Renault 5 Turbo a Lancia Delta Integrale.

Foto: DAMD

Offroad Suzuki Jimny převlečený za Lancii Delta Integrale

Začněme od červeného vozu, který na ikonickou lancii odkazuje maskou, čtyřokými světly, rychlým pruhem přes kapotu i kabinu nebo výrazným spoilerem. V kabině navíc vidíme sportovní sedačky.

Modrý vůz připomíná Renault 5 Turbo specifickou maskou chladiče i hranatými světlomety. Úsměvným detailem na boku je pak výrazný nápis „Turbo,“ ovšem doplněný o drobnější „Non“. Zřejmě se tak jedná o vůz s atmosférickým motorem.

Foto: DAMD

Offroad Suzuki Jimny převlečený za Renault 5

V obou případech jsou vozy postaveny na ikonických bílých kolech OZ Racing, která podtrhují závodní charakter. Modrý vůz má nelakovaný přední nárazník, zatímco červený má lakovaný. V obou případech ale nárazník podobných tvarů dostal i žluté mlhovky, typické pro vozy osmdesátých let.

Interiér společnost bohužel neukázala a neprozradila ani technické parametry, lze však předpokládat, že minimálně pod kapotou zůstalo vše při starém. V Evropě se přitom Suzuki Jimny nabízí s 1,5litrovým atmosférickým čtyřválcem, zatímco v Japonsku je vůz dostupný i jako kei car s malým přeplňovaným tříválcem.

Suzuki Jimny dostalo pětidveřovou verzi

AutoMoto

Nové Suzuki Jimny uchvátilo svět

AutoMoto

Reklama

Související témata:
Lancia Delta

Výběr článků

Načítám