Článek
Mimo skútrů je WN7 první plnohodnotný motocykl značky. Bude k dispozici ve dvou výkonových variantách - 11 kW pro držitele řidičského oprávnění A1 a 18 kW pro držitele skupiny A2.
Jak již víme ze světa automobilů, největším problémem bývají baterie, jejichž váha se v autě maskuje výrazně lépe než na motocyklu. Pohotovostní hmotnost modelu WN7 je 217 kilogramů a tentokrát si neodpustíme poznámku „s plnou nádrží“.

Honda WN7
Maximální rychlost modelu WN7 má být přes 110 kilometrů v hodině, což je určitě příjemný posun od elektrických skútrů. Pro představu, maximální rychlost modelu EM1 e: je 45 km/h, v případě letošní novinky CUV e: je to 83 km/h.

Honda EV FUN Concept

S pevně zabudovanou baterií Honda WN7 nabídne dojezd přes 130 kilometrů. Není to mnoho, ale výrobce se zřejmě snažil o určitý kompromis mezi váhou baterie a dojezdem.
Dobíjení má být usnadněno díky kompatibilitě s nabíječkami typu CCS2, u kterých výrobce garantuje dobití z 20 na 80 % kapacity během 30 minut. S 6kVA domácí nástěnnou nabíječkou má plné nabití trvat necelé tři hodiny.
Z hlediska jízdního zážitku výrobce slibuje zcela nový druh tiché a plynulé jízdy bez vibrací a emisí. Honda WN7 se začne vyrábět koncem letošního roku a první stroje mají být u dealerů již začátkem příštího roku.
Úplné technické parametry budou zveřejněny na italském veletrhu EICMA v Miláně, který proběhne 6. až 9. listopadu 2025.
Nyní víme jen to, že je motocykl vybaven pětipalcovým TFT displejem s konektivitou RoadSync a LED osvětlením vpředu i vzadu. Cena modelu je stanovena na 349 990 Kč.

Honda EM1 e:
Zájemcům o elektromobilitu a nulové emise mohla Honda prozatím nabídnout pouze skútry EM1 e: a CUV e:. Model EM1 e: je však skutečný drobek, který svým dojezdem 41 kilometrů neuspokojí každého.
Zřejmě nízký zájem se však pozitivně podepsal na ceně, která se z původních 94 900 Kč propadla na akčních 59 900 Kč.
Větší úspěch snad bude mít jeho nástupce CUV e:. s dojezdem 72 kilometrů, na jeho cenu si však budeme muset ještě počkat.