Článek
Změny proti standardní pandě 4x4 jsou patrné na první pohled. Vpředu je vidět nový, o dost výraznější, děrovaný nárazník s úzkými mlhovkami. Větší jsou i blatníky, které ukrývají patnáctipalcová kola. Také vzadu našla místo imitace hliníku na pozměněném nárazníku. Na bocích pandy jsou ozdobné nápisy „Cross”.
V nabídce jsou dva motory: buď turbodiesel 1,3 MultiJet II (90 koní) nebo benzínový dvouválec 0,9 TwinAir o výkonu 80 koní. Standardně jsou poháněná přední kola, stisknutím tlačítka lze zapnout pohon všech čtyř kol.

Fiat Panda 4x4 (2012)
Proti standardní verzi se zvýšila světlá výška (přesné číslo ale chybí) a lepší jsou i přejezdové, respektive nájezdové úhly. Ostatně už základní panda 4x4 svede v terénu díky své nízké hmotnosti až nečekané kousky, verze Cross bude ještě o pár krůčků dále.
Nový model se ve světové premiéře ukáže na ženevském autosalonu, kde bude upřesněno datum zahájení prodeje i samotné ceny.

Fiat Panda Cross (2014)