Článek
Automobilka Bugatti zažila ve své historii několik vzestupů a pádů, v současnosti si ale evidentně nemůže stěžovat na nezájem ze strany veřejnosti. Dostala se totiž do momentu, kdy zákazníkům nemá na několik dalších let co prodat.
V rozhovoru pro CarBuzz to prozradil Frank Heyl, designový ředitel Bugatti, podle kterého má značka plné ruce práce až do roku 2029. A také až do tohoto roku má prakticky vyprodáno. Rozhodně ji to přitom nemusí trápit, neboť tím má zajištěnou finanční stabilitu, díky které se může pustit do nových projektů.
Značka v současnosti pracuje na dokončení výroby modelu Bolide a závěrečných testech modelu Tourbillon, který byl představen v loňském roce a vznikne v počtu 250 kusů, přičemž cena jednoho se měla pohybovat kolem 4,1 milionu dolarů (cca 86 milionů korun).

Testování produkčního okruhového speciálu Bugatti Bolide
Generální ředitel značky Mate Rimac přitom v rozhovoru pro Bloomberg zmínil, že je model Tourbillon kompletně vyprodaný a na čekací listině zůstalo 60 dalších zájemců.
Zatímco běžné automobilky v současnosti bojují o zákazníky a řeší nové výzvy v podobě dovozových cel, emisních limitů a sílící čínské konkurence, Bugatti zažívá skvělé časy. Značka například otevřela novou divizi zaměřenou na vývoj unikátních vozů, přičemž první nesl označení Brouillard.
Mate Rimac pak v podcastu Hot Pursuit!, který spadá pod Bloomberg, odvážně prohlásil, že chce „z Bugatti udělat nejúspěšnější a nejziskovější automobilku na světě“.