Hlavní obsah

BMW hodlá expandovat do třídy levných vozů

Novinky,

Automobilka BMW neprodává zrovna lidové vozy. To by se však mělo změnit. V budoucnu se prý chce více zajímat o trh s automobily, které mají nízké výrobní náklady a tedy i malou cenu. Pod značkou BMW je však prodávat nechce. Uvažuje se tak o vytvoření nové značky.

Článek

Jaká by to měla být, to se zatím neví. Objevily se informace o tom, že by dobrým jménem bylo Isetta, ale jinde se proti tomu staví spousta fanoušků. Isetta byla jen jedna a šlo o specifický automobil - tedy spíš tříkolku s motocyklovým motorem.

Jenže BMW má mnoho práv na značky, které již několik desetiletí nefungují. Již jednou jsme avizovali, že BMW by chtělo speciální divizi na sportovní vozy, pravděpodobně Triumph. Není to od věci si takovou značku vytvořit a nekonkurovat si ve vlastních řadách více modely.

Jako nejpravděpodobnější se tak zdá značka, která ještě „nevychladla“ - Metro. Tyto vozy byly synonymem pro lidová vozidla a jejich prodej nebyl nikdy zatížen velkými řečmi o luxusu a prestiži. Vzpomeňme například na Austin Metro, který byl v produkci od roku 1980.

Související témata:

Výběr článků

Načítám