Článek
Nový znak je ostřejší a minimalističtější než logo, které nahrazuje. Podle automobilky z anglického Crewe má přenést značku do digitálního věku s čistším zpracováním, které lépe odpovídá designu vozů nové generace a čerpá inspiraci z luxusních hodinek.
Bentley uvádí, že nový branding je „prvním krokem designové revoluce značky“ a „symbolem vzrušující budoucnosti“.

Nové logo Bentley
Než bude přepracovaný motiv na jakémkoli sériovém voze, objeví se nejprve na novém konceptu 8. července jako předzvěst radikálně nového designového jazyka pro budoucí vozy značky, včetně prvního elektrického bentley – „městského SUV“, které bude umístěno pod modelem Bentayga.

Bentley zatím nezveřejnilo oficiální podrobnosti o tomto novém konceptu, ale uvedlo, že se inspiruje „ikonickým Bentley minulosti“ a zároveň udává tón pro svou modelovou řadu nové generace.
Tradice pokračuje
Prvky loga byly vždy stejné – výrazné B v srdci designu, lemované dvojicí opeřených křídel. Když W. O. Bentley v roce 1919 založil svou automobilku, obrátil se na svého přítele F. Gordona Crosbyho, nejslavnějšího motoristického umělce předválečných let. Crosby vytvořil originální okřídlené B – s „B“ od Bentley uvnitř dvojice křídel, která byla vybrána tak, aby představovala radost z pohybu – a možná také odkaz na Bentleyho minulost jako konstruktéra motorů pro stíhací letadla v první světové válce.
Crosby dal každému křídlu jiný počet peří, aby bylo zcela jedinečné – a aby zůstalo o krok napřed před podvodnými napodobeninami.

Historická loga Bentley. Od nového nahoře po nejstarší dole
Když Bentley v roce 1931 přešel do vlastnictví Rolls-Royce, byl vytvořen nový znak. Druhá verze byla symetrická, s deseti narovnanými pery na každé straně, lemujícími jednodušší B v prostém černém oválu. Tato verze je nejdéle existujícím exemplářem v historii společnosti a používala se až do třetí revize znaku kolem roku 1996, kdy bylo jako pocta Crosbymu upraveno centrální „B“ tak, aby odráželo originál, znak se stal zdobnějším a na křídla se vrátilo výraznější zakřivení.
Po koupi Bentley skupinou Volkswagen v roce 1998 byl znak znovu přepracován v rámci příprav na první Continental GT, uvedený na trh v roce 2002. Pro novou éru Bentley, kterou zahájil Continental GT – automobil, jehož roční produkce se zvýšila z 1000 vozů na 10 000 –, byl vytvořen nový okřídlený znak B, na který nové logo dále navazuje.