Článek
O novém motoru, který místo turbodmychadla používá kompresor, jsme vás již informovali. Nový motor 3.0 TFSI má největší výkon 213 kW (290 k) a 420 Nm točivého momentu. Šestiválec kombinuje přímé vstřikování benzinu a přeplňování mechanickým dmychadlem.
:. Nový motor - 3,0 TFSI. Foto: Audi
Z klidu na 100 km/h zrychlí Audi A6 s popisovaným motorem za 5,9 vteřiny a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na klasických 250 km/h. Kombinovaná spotřeba činí dle údajů výrobce 9,5 litrů na sto kilometrů. Motor 3,0 TFSI se bude dodávat výhradně s pohonem všech čtyř kol.
U ostatních motorů slibuje Audi nižší spotřebu a to až o 15 procent. U některých motorů se objevuje alternátor, který při brzdění motorem „ukládá“ energii pro pozdější využití.
:. Displej na středovém panelu dostal nové grafické zpracování. Foto: Audi
Novinkou je systém varování před automobily v mrtvém úhlu (podobný má už několik let Volvo) a Audi Lane Assist, jenž pomáhá auto udržovat v jízdním pruhu. Centrální displej má větší rozlišení a novou grafiku, ovládání MMI se údajně zjednodušilo.
:. Audi A6 Avant před faceliftem Foto: Audi AG
Z vnějšího designu zaujmou pozměněná přední světla s LED diodami, typickým znakem současných Audi. Nový je i nárazník a mlhová světla. Změny najdete i vzadu, kde světla také dostala LED diody.
Prodej faceliftované A6 začne v říjnu za stejné ceny jako u stávajícího modelu.
:. I vzadu našly své místo populární LEDky... Foto: Audi