Vůz Tatra 52 Sport Cabrio z roku 1932 je výjimečný díky speciální úpravě, kterou si na něm nechal před válkou udělat podnikatel František Chvojka z Přelouče. Vůz vyrobený v Kopřivnici si Chvojka nechal upravit ve stylu známých karosářů Sodomky a Uhlíka. Jiné tak jsou spodní prahy nebo blatníky a také barva vozu. Po válce měl automobil několik majitelů, jedním z nich byl motocyklový závodník František Menšl.

Interiér vozu Tatra 52 Sport Cabrio z roku 1932

Interiér vozu Tatra 52 Sport Cabrio z roku 1932

FOTO: Jaroslav Ožana, ČTK

Šerý řekl, že auto je plně funkční, má STK i technický průkaz. Když jej ale koupil, bylo nutné opravit nefunkční motor. Proto také auto bylo na prodej. „Museli jsme motor zrekonstruovat, ale podařilo se to. Běží pěkně, takže si myslím, že ho příští rok uvidí lidé na cestách," řekl Šerý.

Detail tříkolky Kobra

Detail tříkolky Kobra

FOTO: Jaroslav Ožana, ČTK

Dalším novým zajímavým exponátem v muzeu Old Timer je motocyklová tříkolka Trike Tatra 3,5 V8 Kobra. V roce 2012 ji podle vlastního návrhu vyrobil František Chmelař z Rožnova pod Radhoštěm, který pro stroj použil repasovaný motor z osobního vozu Tatra 613.

Tříkolka Kobra s motorem z Tatry 613

Tříkolka Kobra s motorem z Tatry 613

FOTO: Jaroslav Ožana, ČTK

Tříkolka, která může jet rychlostí až 220 kilometrů v hodině, je přes čtyři metry dlouhá a zhruba dva metry široká. Z Tatry má kromě motoru i převodovku a část zadní nápravy. Podle jejího konstruktéra obnášela výroba tříkolky zhruba 2500 hodin práce. „Stroj má ručně klepanou karoserii potaženou imitací hadí kůže a mnoho doplňků, které mají symbolizovat divokou kobru v celé její kráse," uvedl Šerý.

Muzeum Old Timer je v provozu od letošního července. Otevřeno je každý den od 10:00 do 17:00. Vstupné pro dospělé stojí 65 korun, děti do 15 let platí 59 korun.