Hlavní obsah

Objednal si do letadla bezlepkové jídlo. Dostal jen popcorn

Novinky, mšv

Deset hodin v letadle o hladu musel strávit Brit James Howe. Vracel se zrovna se společností Tui z mexického Cancúnu zpět do Anglie, a jelikož trpí celiakií, objednal si předem bezlepkové jídlo. Aerolinky na něj ovšem nějak zapomněly, a tak posádka mohla muži nabídnout maximálně popcorn a brambůrky, uvedl server Independent.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto.

Článek

Howe se vracel z líbánek. Kromě jídla si připlatil také ještě za lepší sedadla. Očekával, že s takovou k němu budou aerolinky přistupovat poněkud svědomitěji.

„Děkuji společnosti Tui, tohle bylo bezlepkové jídlo během našeho letu domů z Mexika,“ napsal Brit na Facebook k fotce s pytlíkem chipsů a doplnil, že objednání speciálního jídla ještě není zárukou, že ho pasažér skutečně dostane.

„To je pro mě novinka. Zákaznická péče se smrskla na jediné promiňte. Tak tedy promiňte, ale s vámi na další dovolenou už nepoletím,“ pokračoval rozhořčený Brit.

Při cestě do Mexika přitom nebyl žádný problém. Howe o bezlepkové jídlo požádal už při koupi letenek v červenci a dostal ho. Při zpátečním letu ale prý posádka neměla žádný záznam o tom, že by měl dostat něco speciálního. Proto na palubě žádným bezlepkovým pokrmem ani nedisponovali.

„Je nám líto, co pan Howe prožil na cestě domů z Cancúnu. Kontaktovali jsme ho, abychom se mu omluvili a prokázali gesto dobré vůle,“ uvedl k celé záležitosti mluvčí společnosti Tui.

Cestující Singapore Airlines našel v jídle zub

Cestování

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám