Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz

Letuška donutila cestující uložit psa do prostoru nad hlavou. Během letu pošel

Po loňské sérii pohrom mají americké aerolinky United Airlines na triku další skandál. Jedna z letušek přinutila pasažérku, aby uložila svého francouzského buldočka do zavazadlového prostoru nad hlavou. Ten ale více než tříhodinovou cestu z Houstonu do New Yorku nepřežil. Vedení společnosti se za incident omluvilo a označilo ho za tragédii, píše server CNN.

Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz
Letuška donutila cestující uložit psa do prostoru nad hlavou. Během letu pošel

Žena, která cestovala také se svými dětmi, byla letuškou přinucena zavřít psa do úložného prostoru, ačkoli trvala na tom, že ho bude mít v průběhu letu v tašce pod sedadlem. „Na konci letu našla žena svého psa mrtvého. Seděla v uličce letadla a plakala a všichni okolní cestující byli očividně zmateni,“ uvedla pasažérka Maggie Gremmingerová.

Aerolinky United převzaly za událost plnou zodpovědnost a incident označily za tragickou nehodu, ke které nikdy nemělo dojít, protože mazlíčci by nikdy neměli být umisťováni do prostoru nad hlavami. „Důkladně prošetřujeme, co udělat, aby k něčemu podobnému už nikdy nedošlo,“ uvedla mluvčí aerolinek Maggie Chmerinová. Dodala, že jsou s cestující v kontaktu, a společnost se nabídla, že zaplatí za mazlíčkovu pitvu.

Server CNN poukazuje na to, že domácí mazlíčci jsou u společnosti United na palubě letadla povoleni tehdy, pokud jsou v kleci, která se vejde pod sedačku. Některé druhy zvířat jsou pak při letu zcela zakázány.

Není to poprvé

Společnost United Airlines se stala terčem kritiky v loňském roce, když ostraha velmi brutálně vyvedla jednoho z cestujících. Ten byl vyzván, aby uvolnil místo členovi posádky, což odmítl. Šéf aerolinek se nejprve nepřiklonil na stranu vyvedeného muže, ale po sílícím nátlaku tak přece jen učinil. [celá zpráva]

Další malér přišel zanedlouho, když na palubě letadla letícího z Londýna do Chicaga zemřel gigantický králík. Ten byl přepravován k novému majiteli, s nímž se ale živý nikdy nesetkal. Původní majitelka uvedla, že klient, který si králíka koupil, byl velmi rozzlobený. Aerolinky událost označily za smutnou. [celá zpráva]

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků