Hlavní obsah

Letuška donutila cestující uložit psa do prostoru nad hlavou. Během letu pošel

Novinky, mšv

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Po loňské sérii pohrom mají americké aerolinky United Airlines na triku další skandál. Jedna z letušek přinutila pasažérku, aby uložila svého francouzského buldočka do zavazadlového prostoru nad hlavou. Ten ale více než tříhodinovou cestu z Houstonu do New Yorku nepřežil. Vedení společnosti se za incident omluvilo a označilo ho za tragédii, píše server CNN.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Žena, která cestovala také se svými dětmi, byla letuškou přinucena zavřít psa do úložného prostoru, ačkoli trvala na tom, že ho bude mít v průběhu letu v tašce pod sedadlem. „Na konci letu našla žena svého psa mrtvého. Seděla v uličce letadla a plakala a všichni okolní cestující byli očividně zmateni,“ uvedla pasažérka Maggie Gremmingerová.

Aerolinky United převzaly za událost plnou zodpovědnost a incident označily za tragickou nehodu, ke které nikdy nemělo dojít, protože mazlíčci by nikdy neměli být umisťováni do prostoru nad hlavami. „Důkladně prošetřujeme, co udělat, aby k něčemu podobnému už nikdy nedošlo,“ uvedla mluvčí aerolinek Maggie Chmerinová. Dodala, že jsou s cestující v kontaktu, a společnost se nabídla, že zaplatí za mazlíčkovu pitvu.

Server CNN poukazuje na to, že domácí mazlíčci jsou u společnosti United na palubě letadla povoleni tehdy, pokud jsou v kleci, která se vejde pod sedačku. Některé druhy zvířat jsou pak při letu zcela zakázány.

Není to poprvé

Společnost United Airlines se stala terčem kritiky v loňském roce, když ostraha velmi brutálně vyvedla jednoho z cestujících. Ten byl vyzván, aby uvolnil místo členovi posádky, což odmítl. Šéf aerolinek se nejprve nepřiklonil na stranu vyvedeného muže, ale po sílícím nátlaku tak přece jen učinil. [celá zpráva]

Další malér přišel zanedlouho, když na palubě letadla letícího z Londýna do Chicaga zemřel gigantický králík. Ten byl přepravován k novému majiteli, s nímž se ale živý nikdy nesetkal. Původní majitelka uvedla, že klient, který si králíka koupil, byl velmi rozzlobený. Aerolinky událost označily za smutnou. [celá zpráva]

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám