Hlavní obsah

Cestující v letadle překvapila slaninová bageta. Byla prakticky bez slaniny

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Jídlo v letadle často předchází nevalná pověst. Potvrdil to i případ jedné cestující, jež si u společnosti Ryanair objednala slaninovou bagetu, která byla na slaninu a jakoukoli další náplň poněkud skoupá. Žena za ni přitom zaplatila pět eur, tedy 150 korun. Uživatelé sociálních sítí rychle přispěchali s kritikou.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Snímek takřka suché bagety zveřejnila na Twitteru irská autorka detektivních bestsellerů Liz Nugentová. „Moje kamarádka Aimee Woodsová za tuhle slaninovou bagetu u Ryanairu zaplatila 5,5 eura. Snažím se přijít na to, zda obstojí,“ okomentovala v nadsázce bagetu naplněnou dvěma malými kousky šunky.

Pod příspěvkem se záhy rozpoutala vášnivá diskuze o kvalitě jídla, které se na palubě nízkonákladové letecké společnosti podává, píše server Independent. „Stejně znepokojivé jako nedostatek másla, pomazánky nebo obstojné náplně je to, že někdo natrhá jeden plátek šunky, aby ho rozprostřel,“ napsal jeden z uživatelů.

„Chtěl bych vidět obrázek na menu, abych věděl, jak to má vypadat,“ uvedl o bagetě další z uživatelů.

Stejně ji snědla

Někteří se společnosti zastali s tím, že s ní létají často a nic podobného se jim ještě nestalo. „Je to zvláštní, personál by ji určitě vyměnil,“ napsal jeden z uživatelů pod příspěvek.

Aimee Woodsová nakonec uvedla, že bagetu stejně snědla, protože si nechtěla personálu stěžovat. Zaměstnancům také poděkovala za ostatní služby.

„Měla jsem hezký let a posádka byla prvotřídní. Bageta mi jen přišla humorná a trochu předražená. Ale stejně jsem ji snědla,“ vysvětlila. „Abych řekla pravdu, pochybuju, že si lidé kupují letenky na základě kvality sendvičů,“ uzavřela.

Nepoužívejte na cestující izolepu, apelují americké aerolinky na posádky

Cestování

Reklama

Výběr článků

Načítám