Redfordová tvrdí, že aerolinky dlouho mlčely a během dvou týdnů od podání oficiální stížnosti neudělaly vůbec nic. „Zaměstnanec na bráně se začal smát, ukazoval na mou dceru a bavil se s ostatními zaměstnanci,“ říká o zážitku Američanka. Dcera byla prý z jejich chování zmatená. „Zeptala se mě, proč se smějí jejímu jménu. Řekla jsem, že zkrátka ne všichni lidé jsou a budou milí a že je to nešťastné,“ dodala žena.

Mluvčí aerolinek Chris Mainz se za chování zaměstnance upřímně omluvil. Podle něj se neslučovalo se zásadami a respektem, které společnost od svých zaměstnanců očekává. „Jsme hrdí na to, že se chováme pohostinně ke všem našim zákazníkům,“ uvedl mluvčí v prohlášení.

Podle článku serveru Vocativ z roku 2014 je ve Spojených státech amerických 328 dětí, které se jmenují Abcde. Nejedná se tak o příliš obvyklé jméno.