Přistání letounu přilákalo do blízkosti pražského Letiště Václava Havla davy zvědavců, na krajnicích silnic v okolí přistávací dráhy stály kolony aut. Někteří ale nakonec přílet moc dobře neviděli, neboť letoun kvůli větru přistával z jiné strany, než očekávali.

A380 je dlouhý 73 metrů, rozpětí křídel má 80 metrů a maximálně pojme při jiném rozložení sedadel až 880 cestujících. Stroj Emirates má 429 sedadel v ekonomické třídě, 76 sedadel v byznys třídě a 14 soukromých kabinek v první třídě na horní palubě letadla.

Navýšení kapacity na lince do Dubaje se podle prodejců letenek projevilo větším zájmem o prodej letů do této destinace, kterou čeští cestující využívají také jako přestupní stanici do jihovýchodní Asie. "Jen za letošní březen a duben jsme prodali letenky za více než 30 miliónů korun," řekl ČTK ředitel portálu Letuška.cz Josef Trejbal. To je o deset procent více než za stejné období loňského roku.

Až do loňského roku nebylo největší české letiště schopno v případě příletu letadel této velikosti odbavovat na okolních stojánkách další lety, což komplikovalo provoz. Bezproblémové odbavování vyřešila až rekonstrukce. Do stavebních úprav, které v budoucnosti zlepší konkurenceschopnost, investovalo letiště 150 miliónů korun.

Poprvé bylo pražské letiště připraveno na přílet tohoto největšího letadla pro přepravu cestujících na světě v roce 2011. Tehdy ho představila německá Lufthansa. O rok později přistáli nouzově na Ruzyni s A380 aerolionky Emirates kvůli zdravotním potížím jedné z pasažérek, která i přes oživování nakonec zemřela. V březnu 2014 pak obří airbus přiletěl prvně na pravidelné lince. Let byl komerční akcí Korean Air, které linku mezi Soulem a Prahou provozují menšími letadly. Posledním byl pak loni přílet airbusu A380 Emirates už k nové stojánce.