Duff Watson se potřeboval minulou neděli dostat společně se svými dětmi, starými šest a devět let, z Denveru do minnesotského Minneapolisu, kde žijí. Cestoval se společností Southwest Airlines jako už posledních několik let.

Z pozice stálého klienta požadoval přednostní odbavení. Měl na něj právo, ale to se nevztahovalo na jeho děti. Zaměstnankyně letecké společnosti mu proto vysvětlila, že musí do letadla nastoupit přednostně buď sám, nebo počkat se svými dětmi.

Vyostření, které nečekal

Watsona situace rozčílila a člence personálu sdělil, že v minulosti už spolu s dětmi přednostně odbaven byl. Své rozhořčení se rozhodl ventilovat skrze internet a sociální sítě. Na Twitteru uveřejnil zprávu: @SouthwestAir Dostal jsem se k bráně!!! C39!!! Nejdrzejší zaměstnanec? Kimberly S.

Po odbavení a nástupu do letadla byl Watson požádán, aby palubu opustil. Zástupkyně aerolinek ho prý nazvala bezpečnostní hrozbou a donutila ho nelichotivý příspěvek smazat pod výhružkou, že ho nepustí zpět do letadla. Jak Watson později vypověděl médiím, byl z nastalé situace v šoku a jeho děti plakaly. Od samého počátku prý nešlo až tolik o obsah sdělení, nýbrž o nemístný způsob chování oné pracovnice.

Společnost se klientovi následně omluvila skrze e-mail a nabídla jeho rodině padesátidolarové poukázky na občerstvení. Watson ale po nedávné zkušenosti už nikdy nehodlá s touto leteckou společností cestovat.