Hlavní obsah

Muži jdou při nákupu elektroniky po funkcích, ženy po designu

O tom, že atraktivní vzhled dobře prodává výrobek vědí marketingový mágové již dávno. Podle údajů společnosti LG, která prováděla výzkum v oblasti spotřební elektroniky mají při nákupu tohoto sortimentu stále větší slovo ženy. Muži si více všímají toho, co dotyčný produkt umí, ženy zas oslovuje estetika výrobku.

Muži jdou při nákupu elektroniky po funkcích, ženy po designu

"Ženy mají tak nějak více vyvinutý smysl pro krásno a estetiku než muži," řekl na setkání s novináři v pražském studiu Ligne Roset známý český designér Jiří Pelcl. Zdůraznil, že lidé se chtěli a budou chtít obklopovat hezkými věcmi a mění se jen dobová estetika - tedy názor na to, co je v dané době považováno za krásné.

Podle Rudolfa Hanáka z LG si firma uvědomuje důležitost vzhledu výrobků.  "Produkty jsou součástí domovů - míst, kde trávíme nejvíc času a často také času s těmi, na kterých nám nejvíc záleží. Vzácné chvíle si zaslouží vzácné prostředí. Věřím, že naše výrobky tento důležitý cíl pomáhají naplňovat," dodal.

Vzhled je důležitým argumentem při koupi. Foto: LG Eletronics

Firma také představila svou nejnovější produktovou řadu LG Design Art, do které patří modely televizí s označením LF75 a LB75.  V Evropě bude tato řada uváděna na trh pod heslem "watch in style" (sledujte stylově).

Televizory mají originální prstencový podstavec a jsou provedeny v černé barvě s výrazným leskem. Černá se po letech stává opět moderní záležitostí a to nejen u televizorů. Tato barva začíná vévodit nábytku, bytovým dekoracím a dokonce i vánočním stromečkům.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků