Článek
Investice zahrnuje rekonstrukci tramvajového tělesa a nového ukotvení trolejí včetně posunutí kolejí, aby mohla být vytvořena parkovací místa pro automobily na zastavěné straně ulice. Projekt dále počítá i s opravou chodníků, obnovou veřejného osvětlení a bezpečnějšího řešení dvou křižovatek.
"Práce by mohly začít ještě v letošním roce, záleží na tom, jak budeme úspěšní v žádosti o evropské peníze," řekl v pondělí novinářům místostarosta Pavel Stehlík.
Lidem vadil hluk a otřesy
Rekonstrukce naváže na celkovou úpravu Žižkovu ulice před sedmi lety. Práce na odhlučnění kolejí, úpravách a přeložkách inženýrských sítí včetně osvětlení a výměně betonových kvádrů a dlažebních kostech za asfaltový koberec si vyžádaly 41 miliónů korun. Město uhradilo téměř 24 miliónů korun, zbylou část vyčlenil ze svého rozpočtu dopravní podnik.
Rekonstrukce naváže na celkovou úpravu Žižkovu ulice před sedmi lety. Práce na odhlučnění kolejí, úpravách a přeložkách inženýrských sítí včetně osvětlení a výměně betonových kvádrů a dlažebních kostech za asfaltový koberec si vyžádaly 41 miliónů korun. Město uhradilo téměř 24 miliónů korun, zbylou část vyčlenil ze svého rozpočtu dopravní podnik.
Rekonstrukce naváže na celkovou úpravu Žižkovu ulice před sedmi lety. Práce na odhlučnění kolejí, úpravách a přeložkách inženýrských sítí včetně osvětlení a výměně betonových kvádrů a dlažebních kostech za asfaltový koberec si vyžádaly 41 miliónů korun. Město uhradilo téměř 24 miliónů korun, zbylou část vyčlenil ze svého rozpočtu dopravní podnik.Na nutnost stavebních úprav kolejového svršku upozornili obyvatelé. Na radnici si stěžovali na hluk a otřesy, způsobené projíždějícími tramvajovými vozy v blízkosti jejich domů. Za pravdu jim dal i hygienik.
Rekonstrukce naváže na celkovou úpravu Žižkovu ulice před sedmi lety. Práce na odhlučnění kolejí, úpravách a přeložkách inženýrských sítí včetně osvětlení a výměně betonových kvádrů a dlažebních kostech za asfaltový koberec si vyžádaly 41 miliónů korun. Město uhradilo téměř 24 miliónů korun, zbylou část vyčlenil ze svého rozpočtu dopravní podnik.Na nutnost stavebních úprav kolejového svršku upozornili obyvatelé. Na radnici si stěžovali na hluk a otřesy, způsobené projíždějícími tramvajovými vozy v blízkosti jejich domů. Za pravdu jim dal i hygienik.
Tramvajová doprava spojuje Litvínov s asi 15 kilometrů vzdáleným Mostem. Je hojně využívána i zaměstnanci firem v areálu společnosti Unipetrol RPA.