Rada chce v nové variantě urbanistické studie přímé prodloužení Olšanské třídy směrem k východu, tedy přímé propojení Olšanské třídy s koridorem Jarovské spojky za ulicí U Nákladového nádraží.

Na původní studii se podílely kromě městské části i České dráhy, společnost Discovery Group a RailReal. Jižní část nádraží získala v březnu na základě výběrového řízení Českých drah firma Sekyra Group, která se na původní urbanistické studii nepodílela vůbec.

Developerská společnost Sekyra Group společně s ČD na nádraží plánuje stavět byty a administrativní centrum. Obě firmy plánují uzavřít do tří měsíců smlouvu o vzniku společného podniku. Nesmí však začít stavět, dokud se nezmění územní plán jižní části nádraží, stavbu by mohla zahájit až v roce 2010.

Radnice Praha 3 se bojí, stavebníci nebudou na změnu územního rozhodnutí čekat a začnou stavět bez něj. O změnu územního plánu na magistrátu hlavního města Prahy zatím nikdo nepožádal.