Článek
Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne RS6 za 4,6 s (sedan za 4,5 s) a nejvyšší rychlost je po posunutí hranice, kdy zasahuje elektronický omezovač také dostačující - 280 km/h. Jenže výkon desetiválce lze úpravami řídící jednotky, sání, výfuků a podobně posunout ještě o mnoho výše. Otázkou je, zda to má vůbec smysl...
:. Sportovní sedačky jsou v RS6 nutnost. Foto: Audi
Čtyři německé tuningové firmy se do toho pustily a výsledkem je nejméně 700 koňských sil. S takovým výkonem si Audi (alespoň teoreticky) může troufnout i na nejvýkonnější Porsche či Ferrari. Za předělání poslední generace RS6 dáte přibližně 5000 euro.
Výkony upraveného Audi RS6 | ||||
---|---|---|---|---|
Úpravce | výkon | toč. moment | 0-100 km/h | max. rychlost |
Kicherer | 700 k | 780 Nm | 4,3 s | 280 km/h |
MTM | 702 k | 785 Nm | pod 4 s | 300 km/h |
ABT | 700 k | 800 Nm | 3,9 s | 320 km/h |
B Tuning | 715 k | neuveden | 3,6 s | 320 km/h |