Zatím firma nezveřejnila výkonové parametry, ale je jasné, že verze S dostane stejně jako u předchozí verze inovovanou hlavu válců a větší turbodmychadlo. Zatím je třeba se spokojit s vizuálním kitem a úpravou podvozku.

Vzhled vozu vylepšují výrazné aerodynamické prvky, jako je například velké zadní křídlo či nové prahy, ale vizuálně se na vzhledu podepsala nejvíc celočerná maska chladiče a černo-červené lakování. Také devatenáctipalcová kola jsou efektní, zvlášť když moc nezakrývají tuning podvozku.

Za nimi se totiž objevují velké vrtané kotouče s novými třmeny a nastavitelné pružiny. Ty jsou sice převzaty z minulé generace úprav, ale změnou charakteristiky se dospělo k ještě lepší odezvě kol na nerovnosti.

V interiéru jsou velká sportovní sedadla s extrémním bočním vedením (jak jinak než v černo-červené barvě), nové kožené a kovové prvky, nebo třeba indikátor zařazeného stupně. Výhodou úpravy je zachování záruk poskytovaných výrobcem na všechny díly i na celý vůz.