Vzhled Hummeru H2 dostal pořádně zabrat. Ne, že by bylo instalováno příliš nových dílů, ale jako první dostanou ránu oči od laku. Jistě si pamatujete starý Ford GT 40 s lakováním ve stylu barev olejářské společnosti Gulf. Ve stejném stylu nebeské modré v kombinaci s oranžovou dostal i tento dnes už neterénní dravec. Má navodit atmosféru opravdu sportovního vozu, což se mu skutečně povedlo. Na takhle nalakovaný vůz skutečně nikdo nezapomene - ba ani policie [celá zpráva].

Při jízdě bude asi posádka do tenka naklepána jak hospodské řízky, když se na sníženém podvozku o celých 100 mm se sportovním pružením otáčejí třicetipalcové (!) ráfky s extrémně nízkoprofilovými pneumatikami Pirelli Scorpion Zero 315/30 R30. Pro zakoupení  kompletní sady kol pak budete muset asi prodat svůj byt, protože všechna čtyři i s pneumatikami stojí v přepočtu asi 800 000 Kč.

Velkou zajímavostí jsou i křídlové dveře. Ty na tunerské scéně nepatří sice k extrémním úpravám, ale představte si, že tato těžká "vrata" bude do výšky zvedat křehká slečna, která ve voze bude jezdit nejčastěji (všimli jste si také, že v ohromných teréňácích jezdí nejvíc právě ony?).

Tradiční kompresor

A aby toho nebylo málo, pod kapotu se nastěhoval pořádně velký kompresor, který dokáže válce nabudit na výkon 414 kW a točivý moment 765 N.m. Maximálka je i přes tak vysoké hodnoty pouze na 225 km/h, ale není se co divit - téměř kolmé čelní sklo asi bude fungovat jako neustále zatažená ruční brzda. Zrychlení na stovku však slušně povyskočilo - na 7,9 s. K vysokým výkonům patří i slušné brzdy, které u dvoutunového vozu dostanou zabrat. Jejich speciální kotouče tak musely být zvětšeny na 380 mm a třmeny v sobě obsahují osm pístků.

Tento pseudoteréňák nabízí za cenu přes 3,8 miliónu korun i slušný komfort. LCD displeje audio/video soupravy, karbonovou tkaninu, satelitní navigaci... Jenže zbývá otázka, kdo by si tuhle tunerskou šílenost koupil. V Česku asi nikdo - ať už z důvodů finančního, nebo rozumového.