Jste fanoušci osmiválců? Zdá se vám, že motor 6,1 HEMI je málo silný? Pak navštivte buď svého doktora nebo Geiger Performance. Tam si s vámi jistě poradí, stejně jako s Chryslerem 300C SRT8.

Osmiválec HEMI je jedním z nejlahodněji brumlajících motorů současnosti (ohlédneme-li od sykotu z rychle se vyprazdňující nádrže). V jeho nejvýkonnější verzi SRT 8 s objemem válců 6,1 l je už hodně divoký (aby taky s 317 kW nebyl). Jenže Geiger Cars dodalo tomuto monstru svůj typický doping. K jeho boku totiž přimontovali kompresor, který zvedne "náladu" válců až na 409 kW a 679 N.m při 4800 ot./min.

To je pak pořádná pálka i na celkem slušný podvozek sériového vozu. Musel tedy být snížen o 50 mm, dostal nová dvaadvacetipalcová kola (za 8500 eur) a na brzdách se v současnosti ještě pracuje.

Všechny změny se samozřejmě promítly do jízdních vlastností. Tvrdý podvozek musí totiž zvládnout přenést výkon na vozovku tak, aby zrychlil z 0 na 100 km/h za slibovaných 4,7 s a aby maximální rychlost překročila 300 km/h.