Samozřejmě, že to není žádný supervýkonný vůz. Je to vlastně jen taková vizuální legrácka, která se lehce odkazuje na A-Team. O-Team vychází z modelu Zafira Life s dlouhým rozvorem a v plné výbavě.

Samozřejmě, že pod kapotou je ten nejvýkonnější motor z nabídky, tedy dvoulitrový turbodiesel s výkonem 130 kW (177 k) a točivým momentem 400 N.m.

Jak vidíte, výkon se nezvýšil. Co ale dostalo pořádnou úpravu, je audiosystém. Vnitřní má příkon 800 W a ten venkovní sice neznámý, ale zato zajímavější. Ano, tahle Zafira má ve výfuku modul, který dělá zvuk motoru kopírující vidlicový osmiválec.

I když není auto nijak supervýkonné, sportovní sedadla nechybí

I když není auto nijak supervýkonné, sportovní sedadla nechybí.

Za ohromnými koly jsou velké brzdy a za nimi vzduchové pružení

Za ohromnými koly jsou velké brzdy a za nimi vzduchové pružení.

Ale vraťme se k technice. I když je motor stejný, podvozek je zcela jiný. Vzduchové pružení je stavitelné pomocí dálkového ovládání a lze auto spustit až dolů, jak tomu bývalo třeba u značky Citroën.

Kotouče vepředu mají průměr 380 mm a krotí je čtyřpístkové třmeny. Na dvacítkových ráfcích BBS jsou nasazeny pneumatiky Michelin Cup 2.

Co je na autě nejzajímavější, jsou papíry. Všechny úpravy totiž mají schválení TÜV, takže klidně mohou jít během chvíle do výroby a prodeje.