Změny jsou zřejmé na první pohled, jde o doplňky z uhlíkových kompozitů. Karbonové díly najdete na předním nárazníku, který zdůrazňuje a zvyšuje větší mohutností. Nové je i obložení nasávacích otvorů nárazníku (jeho velikost je stejná jako u jiných X5). Od předních blatníků až k těm zadním navíc můžete mít tmavé polepy (vzadu s logem M Performance), které zvýrazňují boční profil automobilu.

Vzadu je pak karbonový difuzor. V nabídce jsou dále speciálně odlehčená hliníková kola Start-spoke 749 M, kdy každé kolo je lehčí o 1 kilogram proti standardnímu provedení. Na přání dostanete i lepší brzdy nebo terénní pneumatiky.

BMW X5 M Performance (2018)

BMW X5 M Performance (2018).

BMW X5 M Performance (2018)

Tyto detaily opticky zvětšují šířku vozu.

Uvnitř se toho moc nezměnilo: nový je alcantarou potažený volant s červeným pruhem a několik plaket M Performance s typickou trikolórou. Možná trochu zbytečnou funkcí (protože X5 není sportovní auto, ani s doplňky M Performance) je analyzátor jízdy. Ten tvoří jednotka s konektorem pro OBD a dovede prostřednictvím mobilního telefonu vypsat zrychlení, přetížení, čas na kolo a další hodnoty.

Prodejní ceny za doplňky M Performance pro novou X5 zatím BMW neuvedlo. První dojmy z jízdy v nové X5 najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]

BMW X5 M Performance (2018)

BMW X5 M Performance: uvnitř se toho moc nezměnilo.