Samozřejmě že za úpravou stojí americká firma, konkrétně TAG Motorsports. V Evropě se tyhle úpravy moc neprovádějí.

Základem je totální změna pružicích jednotek. Obyčejné s vinutými pružinami a tlumiči nahradily speciální vzduchové vaky, které dokážou auto doslova přilepit k zemi. S takhle sníženým podvozkem by nikdo nepřejel ani jeden z českých kanálů. Vzduchové vaky se samozřejmě podle potřeby dokážou nafouknout a vytáhnout auto do vyšších pater.

Nejnižší hladina je opravdu extrémní

Nejnižší hladina je opravdu extrémní.

FOTO: TAG Motorsports

S úpravou podvozku nutně přišla i výměna kol. Původní devatenáctipalcové ráfky nahradily nové HRE 505 z Vintage Series se stejným průměrem a s lakem Satin Black. Na ně jsou pak navlečeny pneumatiky o rozměrech 245/35 R19.

Normální jízdní verze

Normální jízdní verze

FOTO: TAG Motorsports

Normální jízdní verze

Normální jízdní verze

FOTO: TAG Motorsports

A co je pod kapotou? Přeplňovaný čtyřválec EcoBoost o objemu 2,3 litru s výkonem 257 kW (350 koní) a točivým momentem 440 Nm. Jak vidíte, na agregát firma ani nesáhla. Ostatně zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,4 sekundy a maximální rychlost blížící se 270 km/h asi stačí. I když podle informací z webu firmy je v motoru ještě nějaká úprava sacího filtru. Jaká, to nevíme. Stejně neznámá je i cena.