Základní informace je, že klasické BMW 1M Coupé má výkon 250 kW a točivý moment 450 Nm. To dostává z šestiválce TwinPower Turbo o objemu tři litry. Ta nová informace je, že výkon upraveného vozu je 415 kW a točivý moment 734 Nm!

Jak toho dosáhli? Mnoho firem by nasadilo nějaký nový software, který by z dosavadních turbodmychadel vyždímal poslední zbytky rezerv a pak by je nechal rozletět na milión vyžhavených barevných kousků. U Alpha-N to tak není. Tam se dali do díla opravdu pořádně.

BMW 1 M Coupe Alpha-N Performance

BMW 1M Coupé Alpha-N Performance

FOTO: Alpha-N Performance

Tady je hodně těsno

Tady je hodně těsno

FOTO: Alpha-N Performance

Tak především dali nové turbo, nové palivové čerpadlo, nové svíčky. A samozřejmě také nový mezichladič stlačeného vzduchu Wagner Tuning EVO3. Ta samá firma je pak podepsaná pod novým výfukovým systémem, kde jsou „průchodnější“ tlumiče apod.

Ovšem nejzásadnějším zvýšením výkonu projde motor, když mu do válců proudí směs metanolu a vody. Ta ochlazuje spalovací prostor a pomáhá tak navýšit výkon. V zavazadelníku je uložen kanystr s touto směsí o objemu 9,5 l.

BMW 1 M Coupe Alpha-N Performance

BMW 1M Coupé Alpha-N Performance

FOTO: Alpha-N Performance

BMW 1 M Coupe Alpha-N Performance

BMW 1M Coupé Alpha-N Performance

FOTO: Alpha-N Performance

Podvozek dostal pružení Öhlins a exteriér pak několik drobných doplňků. Uvnitř je pak volant se sportovní indikací řazení. Víc nic. Cena úpravy nebyla zveřejněna.

BMW 1 M Coupe Alpha-N Performance

BMW 1M Coupé Alpha-N Performance

FOTO: Alpha-N Performance