Slabší dvanáctistovka TSI (ještě existuje varianta 81 kW/110 k) se v nabídce chiptuningových firem objevuje spíše sporadicky. BSR z motoru dostalo 122 koní (+ 32 k) a 191 Nm (+ 31 Nm). Firma udává, že průměrné zkrácení doby pružného zrychlení činí 23 procent, přesné hodnoty pro porovnání ale na oficiálních stránkách chybějí.

Elektronický omezovač maximální rychlosti je posunut z původních 182 na 190 km/h. Úprava se v případě Škody Fabie III nabízí pro verzi hatchback i kombi. Cena za úpravu není malá – 18 152 korun.

Rozdíl mezi slabším a silnějším TSI je přitom 14 tisíc korun (ve výbavě Ambition, základní Active se silnějším TSI koupit nelze). Navíc dostanete šestistupňovou manuální převodovku; 66kW verze téhož motoru má jen „pětikvalt“. Stojí těch 12 koní a 16 Nm navíc za to? Nejspíš ne...