Šestilitrový dvanáctiválec má nyní objem zvýšení na 6,3 litru. Současný výkon činí 860 koní (633 kW) při 9600 (!) otáčkách a 780 Nm při 5800 otáčkách. Nová je kromě řídící jednotky i výfuková soustava s nastavitelnou hlasitostí „hluku“, jenž se bude linout ze čtveřice koncovek výfuku.

Řazení automatické převodovky je nyní na úrovni vozů formule 1 – převodovce pro změnu rychlostního stupně nyní stačí pouhých 60 ms.

Edo Competition Enzo XX Evolution

Edo Competition Enzo XX Evolution - oproti Enzu jsou změny designu poměrně velké.

FOTO: Edo Competition

Zrychlení z 0 na 300 za 19 vteřin

Zrychlení 0-100 km/h proběhne za 3,2 vteřiny, 0-200 km/h je záležitostí 9 vteřin a z klidu na 300 km/h jste za těžko uvěřitelných 19 vteřin. Nejvyšší rychlost vozu Enzo XX Evolution je více než 390 km/h.

Zajímavostí je, že při koupi tohoto vozu dostanete na jeden den k dispozici instruktora, který vám v bezpečí autodromu ukáže, co toto auto dovede. K dispozici je i tým mechaniků, kteří dovedou auto přizpůsobit vašim individuálním požadavkům.

Edo Competition Enzo XX Evolution

Edo Competition Enzo XX Evolution dostalo upravené keramické brzdy.

FOTO: Edo Competition

Edo Competition Enzo XX Evolution

Edo Competition Enzo XX Evolution - přední kola mají rozměr 19 palců, zadní 20 palců.

FOTO: Edo Competition