Německý úpravce má s tuningem italských vozů s logem Maserati docela dost zkušeností, a proto se odvážně pustil i do klenotu značky - supersportu MC12, v podstatě převlečeného Ferrari Enza. Mimochodem, v Česku jezdí jediné Maserati MC12.

Edo Competition Maserati MC12:. Edo Competition Maserati MC12: 700 koní a 715 Nm točivého momentu

Na výkonech Edo Competition Maserati MC12 je tuning znát: tovární verze jede nejvýše 330 km/h, po úpravě německým tunerem je to 370 km/h. Díky úspoře 100 kilogramů použitím odlehčených materiálů sprintuje z nuly na stovku upravená em-cé-dvanáctka za 3,5 sekundy, 200 km/h pokoří za 9,5 s a na tři sta kilometrů to rozjedete za rovných 22 sekund.

Benzínový dvanáctiválec nyní dosahuje nejvyššího výkonu 700 koní (514 kW) při 8200 otáčkách za minutu. Točivý moment dosahuje 715 Nm při 5800 otáčkách. Výrobce nabízí i verzi s výkonem 755 koní, určenou pro šampionát FIA GT1.