Tento vidlicový dvanáctiválec o objemu šest litrů má už v základní verzi od AMG solidní výkony. Výkon 450 kW a točivý moment 1000 N.m už patří na špičku všech extrasporťáků. Ale ne pro RENNtech.

Ti se zaměřili na elektroniku motoru, která není podle nich asi moc vyspělá. Nejde ani tak o přeprogramování jednotky, jako spíš o kompletní nahrazení celé skříně ECU.

Samozřejmě, že byly provedeny také některé malé úpravy na sání vzduchu, u výfuku a také na chlazení. Kupříkladu mezichladič stlačeného vzduchu je ve voze větší, čímž snížil teplotu nasávaného vzduchu.

RENNtech CL65 AMG:. RENNtech CL65 AMG

Výsledkem je nárůst o solidních 62 kW. Výsledných 512 kW však výrobce nedoplnil hodnotou točivého momentu. Mercedes-Benz jí elektronicky omezuje na 1000 N.m, aby vydržela spojka a převody. RENNtech proto asi nechal v ECU podobný příkaz. Převodovka se spojkou totiž zůstaly stejné.