A co jiného je brané jako základ, než nový Fiat 500. Jenže už od pohledu je to hodně divoká úprava.

TRC-Marangoni Fiat 5-0-0 SuperTRC-Marangoni Fiat 5-0-0 Superfoto: Novinky/autoblog.it

5-0-0 Super má zcela přepracovanou karoserii, na které zbyl vcelku snad jen samotný základ. Nový je přední i zadní nárazník, prahy, ohromné blatníky, kapota, zrcátka... Navíc bylo přidáno dvoubarevné kontrastní lakování.

V interiéru je také několik změn, na kterých spolupracovali i ze Swarovski Crystals. Ten dodal například hodně „naleštěné“ závodní pedály.

Ale co by byla úprava zevnějšku bez úpravy toho pod kabátem. Svaly musí být vyplněny i zde, takže podvozek snížený a přitvrzený firmou KW je i stavitelný a nové brzdy mají na tak malé auto neuvěřitelný průměr 302 mm.

TRC-Marangoni Fiat 5-0-0 SuperTRC-Marangoni Fiat 5-0-0 Superfoto: Novinky/autoblog.it 

Motor dostal přeplňování a nový, lépe průchozí výfuk z nerezavějící oceli. Bohužel však nevíme, na jaký výkon je nyní motor naladěn. A cena? Tohle je výstavní exponát. Ten cenu nemá.