Článek
Někomu výkon 404 kW nemusí stačit. Ovšem vidlicový osmiválec o objemu 5,4 l dopovaný kompresorem už ze sebe dává dost, aby si na něj troufnul kdejaký tuctový chiptuner. EDO Competition však má na svém kontě už několik zajímavých úprav - například Maserati MC12 či Porsche Cayenne Turbo. [celá zpráva]
Ford GT se už sice nevyrábí, takže o úpravu musí říct již současní majitelé, ale to jistě nesnižuje pěkný nárůst výkonu o 45 kW. Povedlo se to výměnou řídící jednotky a nasazením závodního výfuku. Výsledkem je nejen 449 kW, ale také slušných 800 N.m.
Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Podvozek je podle zpráv zahraničních serverů (nikoliv přímo firmy EDO) plně stavitelný, což v sériové verzi samozřejmě nenajdeme. Také brzdy prý mají být vylepšené, ale jak, to zatím nevíme.
Jediné, co EDO Competition o voze prozradila, jsou jeho parametry, které si může kdokoli ověřit. Teda asi ne kdokoliv, protože jet maximální rychlostí 340 km/h se jen tak v Česku nedá, ale zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,7 s (tedy o 0,2 s lépe) se snad otestovat dá.