Tuningový kit vozu upravuje všechny části vozu - karoserii, brzdy, podvozek i motor. U žádné z nich však nezůstal FAB na půl cesty a pořádně se rozjel.

Začneme s představením karoserie. Podle vyjádření firmy byly veškeré úpravy dělány s ohledem na aerodynamiku, takže například nový zadní spoiler ve spolupráci s difuzorem mají extrémně zvyšovat přítlak vozu při vysokých rychlostech. Nižší přední nárazník s mnohými otvory by měl zabraňovat vzduchu vstupovat pod vůz a raději o něco lépe chladit motor. Bylo zapotřebí i zvláštních vstupů pro chlazení brzd. Ty jsou totiž nyní větší a nuceně odvětrávané, a to na všech kolech.

Ovšem brzdy moc vidět nejsou. Skrývají je totiž obří dvacetipalcové ráfky, na nichž jsou nasazeny pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 305/25 vzadu. Samozřejmostí je vlastní design ráfků s šesti loukotěmi.

Také interiér doznal několika změn. Samozřejmostí je nové obložení kvalitním dřevem, kůží, alcantarou a... Pokud se podíváte na obrázek, asi vás zarazí střední část sedadel. Vypadají jako kůže z krokodýla. Ale kdo by chtěl sedět na krokodýlí kůži a dřít si záda v každé zatáčce. Tohle je jen zajímavá imitace, která je velmi pohodlná a má výhodu v dobrém odvodu tepla ze zad.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

A nyní se přesuneme pod přední kapotu, která ukazuje, že vidlicový dvanáctiválec biturbo má ještě spoustu rezerv. Úpravami (zatím nespecifikovanými) se výkon vyšplhal na 478 kW při 5400 ot./min a točivý moment se usadil na hodnotě 1120 N.m! (porovnejte s Brabus CL [celá zpráva]) Tato mamutí síla je navíc k dispozici v parádním rozsahu otáček 1800 - 3600/min. K nárůstu výkonu bylo zapotřebí vytvořit nové, silnější komponenty do převodovky, spojky a na diferenciál. Odstraněním omezovače rychlosti pak je možné dosáhnout až 320 km/h a stovka je na tachometru při pevném startu za 4,2 s.