Hlavní obsah
Volkswagen T-Roc jako lowrider Foto: LowRider e.U

V USA je obliba takzvaných lowriderů celkem velká. V Evropě to tak časté není. Je jen pár firem, které se na extrémní snižování světlé výšky specializují. Třeba rakouská firma LowRider si vzala do péče nejnovější Volkswagen T-Roc.

Volkswagen T-Roc jako lowrider Foto: LowRider e.U
Po tuningu má SUV břicho na zemi

Co vlastně jsou lowridery? Jsou to auta, která mají podvozek snížený na opravdu extrémní hodnoty. Ovšem dnes tohle nejčastěji nepraktikují na klasických vinutých pružinách, ale využívají vzduchového odpružení s proměnlivou výškou. V té nejnižší poloze pak auta vlastně leží na břiše.

Stejný systém instaloval rakouský tunikový specialista na snižování podvozků LowRider. Jedná se o vzduchové odpružení, které má několik různých nastavení. Tedy slovo několik plně nevystihuje tu neuvěřitelnou variabilitu. Systém Air Lift Performace má v sobě zabudované tělo regulátoru od 3H Management. Každé kolo má na sobě senzor výšky, který dokáže udržet navolenou světlou výšku v přesném nastavení v rozmezí jednoho milimetru. Navíc je možné nastavit neskutečných 30 stupňů tvrdosti.

Volkswagen T-Roc jako lowrider

Foto: LowRider e.U

Volkswagen T-Roc jako lowrider

Foto: LowRider e.U

Vůz tak může být přilepený k zemi, stejně jako stát extrémně vysoko pro jízdu v terénu. Firma říká, že by auto klidně zvládlo terénní trať Red Bull Ring ve Spielbergu.

Nová jsou na autě i kola. Jedná se o dvacetipalcové ráfky Dötz CP5 Dark, které jsou obuty do odpovídajících pneumatik 235/30 R20. Zajímavý polep karoserie má pak na svědomí specializovaná firma FoliArt. Cena vozu nebyla zveřejněna.

Volkswagen T-Roc jako lowrider

Foto: LowRider e.U

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků