Hlavní obsah

Nová studie Škody pohledem šéfdesignéra Kabaně

Právo, Radek Plavecký
Ženeva

První den otevření autosalonu v Ženevě odhalila automobilka Škoda Auto nové logo a designovou studii vozu, z něhož se budou některé prvky čerpat pro další modely. Nakolik bude studie podobná plánovanému vozu z velikostní kategorie mezi fabií a octavií, je nejisté.

Článek

„Ve studii se objevuje nová DNA našich aut,“ uvedl hlavní designér Škoda Auto Jozef Kabaň. Naznačil, že by se sériově vyráběný vůz, který má velikostí zapadat mezi fabii a octavii, nemusel od této studie příliš lišit.

Na modelu jsou patrné ostřejší rysy, bezrámová okna, logo umístěné na lakované části přední masky. „Je tady patrné tvarosloví, čistota tvarů, preciznost, dynamika. Racionalita dostává větší prostor, auto není vánoční stromeček,“ řekl Právu Kabaň.

Šéf automobilky Winfried Vahland zopakoval, že automobilka hodlá pokořit v tomto roce další prodejní rekord. Vloni prodala přes 762 tisíc aut. „Předběžné výsledky za únor jsou 130 tisíc aut, což je o 23 procent více než vloni. Od roku 2012 chceme každých šest měsíců představit nový model,“ uvedl Vahland s důrazem na asijské a ruské trhy. [celá zpráva]

Anketa

Líbí se vám designová studie Škody?
Ano
90,8 %
Ne
9,2 %
Celkem hlasovalo 2284 čtenářů.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám