Hlavní obsah
Nissan GT-R50 Foto: Nissan (4x)

Nissan konečně začal sbírat objednávky na speciál GT R-50. Má to ale háček. Cena auta je v přepočtu asi 25 milionů korun. A ti, kteří v tom nevidí problém, by si prý měli pospíšit. K dostání bude pouze 50 vozů. Proč stojí tolik?

Nissan GT-R50 Foto: Nissan (4x)
Nissan za 25 milionů? Bude jich 50

Když byste chtěli Nissan GT-R, dáte za něj 2,7 milionu korun. Pokud vám nestačí, můžete si ho nechat vytunit, koupit si naladěný speciál od divize Nismo nebo si objednat tuhle specialitku, kdy na základu právě GT-R Nismo postavilo karosářské studio Italdesign limitovanou edici pro padesát vyvolených.

Auto má tedy motor 3.8 V6 Twin-turbo naladěný na výkon 820 koní a 780 N.m točivého momentu. Podvozek má speciální stavitelné pružení Bilstein a kotoučové brzdy se závodní charakteristikou Brembo.

Nezapře, kde je základ

Foto: Nissan

Zadní část je jakoby vsunutá do karoserie

Foto: Nissan

Karoserie je vlastně kompletně nová. Dramatický vzhled sice částečně na GT-R odkazuje, ale nakonec nenechává nikde ani kousek původní. Italdesign třeba přidělal dozadu ovládané velké křídlo, tubusovitá světla nebo speciální koncovky výfuku. Karoserie je samozřejmě vyrobena z uhlíkového kompozitu a je to kompletně ruční práce.

Ovšem interiér tolik změn neprodělal, a tak je to vlastně klasický vůz, jaký si můžete koupit za desetinu ceny. Jen obložení je z karbonu a sedadla jsou větší skořepinová. Ovšem překvapením je, že nedali do vozu čtyřbodové pásy, ale nechali klasické sériové rolovací.

Klasický interiér

Foto: Nissan

Kdo chce, může si auto nyní objednat. Samozřejmě se může stát, že na něj nezbude. Vyrobí se jen 50 kusů.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků