Článek
Design vozu se zejména zpracováním přídě inspiroval u supersportovního McLarenu P1, celkově ale nový model chápejme spíše jako vyladěnou verzi standardního MP4-12C, podobně jako v případě Ferrari 458 Speciale.

McLaren 650S Coupé (2014)
Odpovídá tomu i použitá technika. Pohon vozu má na starost stejný 3,8litrový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly jako u 12C. Celkový výkon činí 650 koní (+25 k), točivý moment má nejvyšší hodnotu 678 newtonmetrů (+78).
Motor se nechá vytočit až do 8500 otáček, maximální točivý moment je dostupný od 3000 do 7000 otáček.
Kulatých 333 km/h, stovka za tři sekundy
Stovku s tímto autem zvládnete za rovné tři sekundy, tj. o jednu desetinu sekundy rychleji než u standardního 12C. Zrychlení 0–200 km/h je otázkou osmi sekund (-0,4 s).

McLaren 650S Coupé (2014)
Nejvyšší rychlost činí 333 km/h, auto při vysokých rychlostech podle McLarenu generuje větší přítlak než 12C. Speciálně pro nový model Pirelli vyvinulo upravené pneumatiky P Zero Corsa, standardem budou karbon-keramické brzdy. Více zatím britská automobilka neprozradila.

McLaren P1 (2013)
V Česku McLaren nemá zastoupení, nejbližší tuzemští zájemci najdou v sousedním Německu. Cena nového modelu, který se ve světové premiéře ukáže na nadcházejícím ženevském autosalonu, zatím nebyla oznámena. Model 12C za pět miliónů korun zůstává i nadále v prodeji, 650S jej nenahrazuje.