Kombík a crossover od Mini jsou díky kúře JCW nejvýkonnějšími v historii značky
JCW, jak se zkratkou těmto speciálním verzím říká, dostaly hodně zajímavý motor. Samozřejmě pochází od BMW a je to dvoulitrový TwinPower Turbo motor. To znamená, že z těch dvou litrů dokáže pomocí turbodmychadel vymáčknout 225 kW (306 koní) a točivý moment 450 N.m. Zajímavý je posun proti JCW minulé generace. Je tu nárůst o 55 kW a 100 N.m!
Clubman s tímto agregátem zrychlí na stovku za 4,9 s. a Countryman za 5,1 s. Obě verze přitom mají standardně pohon všech kol.
Tohle Mini už není vůbec mini. Je to pořádně velké auto.
Foto: Mini
Všimněte si hlavně řadicí páky - manuál tu prostě nenajdete.
Foto: Mini
Změn je na autě docela dost. To nejdůležitější je asi přepracovaný kompletní chladicí okruh, který se podobá víc závodním vozům. Na podvozku najdeme tužší zkrutné stabilizátory, větší kotouče a v motorové části pak jsou výztužné rozpěry. Zajímavé je, že auto přišlo o manuální převodovku a jedinou možností je osmistupňový Steptronic Sport s mechanickým závěrem zadního diferenciálu.
Vzhledově je auto jiné hlavně svým bojovým červeným zabarvením. Samozřejmostí jsou hodně sportovní sedačky nebo přední LED světlomety. Cena vozů ještě nebyla zveřejněna.