Hlavní obsah
Vepředu zůstává agresivní přední nárazník. Foto: Jaguar 4x

Jaguar XE od SVO nemusí být dětinský. Nová edice se zbavuje křídla a polepů

Extrémní verze Jaguaru XE už může být také umírněnější. Britská značka uvádí limitovanou edici, která se liší především doplňky. Lépe řečeno jejich absencí. Brutální technika ovšem zůstává.

Vepředu zůstává agresivní přední nárazník. Foto: Jaguar 4x
Jaguar XE od SVO nemusí být dětinský. Nová edice se zbavuje křídla a polepů

Jaguar Project 8 přišel před dvěma lety na svět jako skutečně extravagantní verze sedanu střední třídy, na kterém se divize SVO vyřádila snad dosud nejvíce. Nejenže dostal pětilitrový osmiválec naladěný na 600 koňských sil a burácející přes několik okresů, zaujal i nepřehlédnutelným bodykitem.

Modrý lak Velocity je jednou ze čtyř možností.

Foto: Jaguar

Zůstal jen decentní splitter.

Foto: Jaguar

Součástí úprav byl i zadní spoiler a boční polep skákající kočky. Pokud vám tohle přišlo už moc, řeší to nová verze Touring. Vznikne jen patnáct kusů, ale lak už je čistý a vzadu zůstalo jen mnohem elegantnější křidélko. Jinak se nic nemění, včetně motoru nebo rozšířených blatníků.

Vybírat si lze ze čtyř barev laku včetně velmi tradiční zelené British Racing. Cena vozu akcelerujícího z nuly na sto kilometrů v hodině za 3,3 sekundy nebyla oznámena. Vzhledem k tomu, o jak raritní vůz jde, bude oznámena jen vážným zájemcům.

Jaguar XE SV Project 8

Foto: Jaguar

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků