Hlavní obsah
Bugatti Galibier, koncept čtyřmístného vozu z roku 2009 Foto: Bugatti

Bugatti chce postavit levnější čtyřsedadlové auto. Má to ale háček

Automobilka Bugatti chce rozšířit své portfolio o čtyřsedadlový model, ale potřebuje k tomu podporu koncernu Volkswagen, vyplývá ze slov šéfa značky Stephana Winkelmanna. Takový vůz by měl být elektrický.

Bugatti Galibier, koncept čtyřmístného vozu z roku 2009 Foto: Bugatti
Bugatti chce postavit levnější čtyřsedadlové auto. Má to ale háček

Automobilka Bugatti chce rozšířit své portfolio na dvojnásobek, tzn. přidat do nabídky jeden další model k existujícímu Chironu.

Podle informací agentury Bloomberg by to mohl být grand tourer nebo crossover a mohl by mít cenu od 500 tisíc do jednoho milionu eur, tj. od 12,8 do 25,6 milionu korun.

Od dvoumístného Chironu by tu měl být ještě jeden zásadní rozdíl – měl by to být elektromobil.

„Tento průmysl se od základu mění a my musíme využít příležitostí, jak posouvat vývoj značky Bugatti dál,” uvedl pro Bloomberg šéf značky Stephan Winkelmann.

Bugatti Chiron

Foto: Bugatti

Bugatti je v současnosti výdělečné, ale na takové auto by přesto potřebovalo finanční injekci koncernu Volkswagen, pod který spadá. A boj o takovou podporu je podle něj u vedení koncernu tvrdý. Ale je součástí jeho plánu, jak zajistit, aby činnost značky nebyla opět ukončena a aby případně značka dokázala přežít sama, bez automobilového giganta v zádech.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků