Článek
Zákazníci BMW, kteří koncem května a začátkem června odvezli svůj automobil k servisní opravě, čekali na vůz (či stále čekají) o týdny déle, než tomu bylo obvykle. Důvodem je přechod na nový informační skladovací systém, který se týká dodávek na celém území Evropy a také veškerých dílů a příslušenství.
Novinkám se ozval správce vozového parku středně velké firmy (jméno má redakce k dispozici), který na dodávku potřebného dílu pro BMW řady 5 v rámci záruční opravy čeká již od 22. května. Termín dodání není servis údajně schopen sdělit.
Náhodně oslovený pražský autorizovaný servis BMW problémy s dodávkami potvrdil. „Nové díly začaly z Německa přicházet, ale zatím jen některé a pomalu,“ uvedl v pondělí odpoledne technik ze servisního oddělení. Nepříjemné zprávy pro své zákazníky podle něj mají všechny servisy v Praze a potažmo v celé České republice.
Problémy ve výpadku dodávek náhradních dílů připouští i tuzemský dovozce BMW. Situace by se ale v následujících dnech měla vrátit k normálnímu stavu. „V dnešních dnech se postupně obnovují dodávky dílů tak, aby již během velice krátké doby byl tento systém opět plně funkční a byly uspokojeny všechny požadované dodávky náhradních dílů BMW,“ uvedla pro Novinky.cz tisková mluvčí tuzemského importéra Veronika Jakubcová.