Hlavní obsah

Audi chce do roku 2020 zdvojnásobit prodej na Blízkém východě

Německý výrobce luxusních aut Audi plánuje do roku 2020 zdvojnásobit svůj prodej na Blízkém východě na nejméně 20 000 aut ročně. Pomoci mu k tomu mají investice do autosalonů a servisních center. Řekl to v rozhovoru pro agenturu Reuters výkonný ředitel Audi pro oblast Blízkého východu Trevor Hill.

Foto: Audi

Audi RS 6 Avant (2012)

Článek

Loni prodej Audi, která stejné jako česká Škoda Auto patří do skupiny Volkswagen, na Blízkém východě vzrostl o 16,4 procenta na rekordních 9155 vozů. Letos plánuje automobilka zvýšit prodej na nejméně 10 000 vozů. Celosvětově pak chce Audi zvýšit dodávky vozů na trh do roku 2020 na více než dva milióny, a předhonit tak současnou jedničku na trhu luxusních vozů, BMW.

Spolu s místními partnery má Audi v regionu v běhu sedm velkých stavebních projektů, včetně autosalonů a center pro poskytování servisních služeb ve Spojených arabských emirátech, Ománu a Kataru. Podle Hilla však značka potřebuje zdvojnásobit kapacitu svých dílen v regionu.

Největší podíl na prodeji Audi v regionu mají SAE, kde automobilka loni zvýšila prodej o 21,7 procenta na 3819 vozů. Následuje Saúdská Arábie, kde se prodej Audi loni zvýšil o 26 procent.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám