V Uttapaře ve Východním Bengálsku se už padesát let vyrábí automobil, který se stále výborně prodává. Sice se musela snížit jeho výroba (nyní je produkce asi 15 000 vozů za rok), ale všechny kusy jsou spolehlivě vyprodány několik měsíců předem.

Jaký je důvod úspěchu tohoto vozu s konstrukcí starou přes šedesát let? Především je to nenáročnost oprav. Taxikáři z celé Indie nedají na tento vůz dopustit. Zadní tuhá náprava s robustní konstrukcí připomíná nákladní automobil a vydrží prý i tři generace karosérie bez jediné závady. Motor Isuzu je nyní prodáván ve dvou výkonových verzích - 75 a 50 koní (Indie stále používá britskou měrnou soustavu). A právě agregát je další velkou výhodou vozu. Původně byl totiž jako benzínový motor určen pro vozy Fiat 1000, Maurti a Tata. Jenže ne každému vyhovovala klasická karburátorová konstrukce, která vadila především firmám s plány na export. Hindustan u tohoto klasika však zůstal a dokázal jej postupem času předělat i na několik dalších verzí, spalující CNG a LPG (samozřejmě nyní už se vstřikováním). Ty jsou nyní provozovány i v Kalkatě, kde je v určitých místech omezen provoz pro neekologická vozidla.

Ve výbavě vozu je jak klíč na kola, tak i měrky pod ventily, klika na startování motoru či speciální klíč na utažení kardanova hřídele.

Hindustan s vozem za padesát let výroby prorazil i do nejvyšších kruhů. Ambassador se na dvě desetiletí stal oficiálním vozidlem indické vlády (do roku 2002 jej používal indický premiér) a koupily si jej do diplomatických služeb i okolní malé země, jako je Bangladéš či Bhútán.