Článek
Cummins je však v oblasti osobních automobilů celkem nováček. Jeho značku hledejte spíš na tahačích, speciálních zemních strojích či na stacionárních záložních zdrojích. Jejich nejbližší přiblížení trhu osobních vozů můžeme zaznamenat u heavy-duty verze Dodge Ram s turobieselem o objemu 5,9 l, v budoucnu se počítá i s dodávkami pro Dodge Ram 1500 a Durango. Kompletní vývoj dotovaný americkou vládou však počítá pouze s motory do lehkých dodávek či SUV.
Zatím však není jasné, které automobilce bude Cummins své motory dodávat. Již dnes je prý připravena smlouva se strategickýmm partnerem, ale zatím není jisté, kdo ze silné trojky GM/Ford/DaimlerChrysler to bude.
Podle neověřených informací by to měl být posledně jmenovaný gigant, se kterým již dnes spolupracuje. Pro DaimlerChrysler by to byla velká pomoc, protože by se tím uvolnily peníze jimi investované do vývoje dieselů a výrobní kapacity by mohly být nasměrovány na produkci ostatních agregátů.